subota, 19. prosinca 2015.

Što dalje...?

Što dalje? Koju ćeš školu upisati? Što ćeš postati u životu? - Najčešća pitanja za učenike osnovne škole. Ja bi još od četvrtog razreda htjela postati vojni pilot. To je jednostavno za mene san. Biti vojni pilot je teško ali za svaki posao pa i taj treba puno truda. Znam da je to za moje ocjene nedostižno. Gledajući realnost to je nemoguće. Znam da to u životu neću biti, ali se bar nadam da će moj budući posao imati veze sa informatikom. Također volim informatiku i sve vezano uz nju, ali u dubini duše još se nadam za posao vojnog pilota. Možda ću u životu imati više sreće od onih koji to nisu postali.

1 komentar:

  1. Sviđa mi se tvoja idea za budućnost no mnogi imaju želja za nekim zanimanjem pa nemogu zbog ocjena nisi jedina

    OdgovoriIzbriši