nedjelja, 20. prosinca 2015.

St. Trinian's

St. Trinian's ili na hrvatskom Djevojke iz St. Triniana je film iz 2009.g, ima dva dijela. Režirali su ga Oliver Parker i Barnaby Thompson po istinitoj prići uz dosta izmišljenih događaja. Rupert Everett glumi ravnateljicu škole Camillu Fritton, Talulah Riley glumi njezinu nećakinju Annabelle Fritton.

St. Trinian je škola za cure koju vodi ravnateljica Camilla koja se ne brine o tim djevojkama. Njezin brat jedan dan dovede svoju kćer u njenu školu kako bi je se riješio i živio lagodan život. U toj školi nema nastave nego svatko radi što hoće tako da se Annabelle nije uklopila. Jednog dana u školu je došao bankar koji je reko da se škola mora zatvoriti jer duguje jako puno novaca. Kada su učenice to čule odmah su išle poduzeti nešto te su ukrale sliku Djevojke sa bisernom naušnicom i podvalile sliku Annabellenom ocu u njegovoj galeriji te dobile novac od države za platiti dug banci.

To mi je najdraži film jer izgleda kao da su učenice propaliteti, ali su ustvari jako inteligentne. Sviđa mi se radnja jer se Annabelle pokušala osvetit ocu koji je se htio riješiti, a i vratile su dug banci na njihov specifičan način. Iako je gradonačelnik htio svim silama školu zatvoriti, nije uspio. Također mi se sviđa to što se Annabelle osvetila curi koja ju je godinama verbalno zlostavljala.

2 komentara:

  1. Ajmee kad sam ja gledala ovaj film, sad si me posjetila i idem ga opet gledat

    OdgovoriIzbriši
  2. Post mi se sviđa ali su mi malo prevelika slova.

    OdgovoriIzbriši